Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad
Profesjonalnymi szkoleniami zajmujemy się od dwóch lat. W tym czasie przeprowadziliśmy ponad 20 technicznych sesji szkoleniowych w siedzibie firmy we Włoszech i poza ich granicami u dystrybutorów dostarczanych przez nas produktów. W pierwszym wypadku zajęcia połączone były ze zwiedzaniem naszych fabryk. Celem tych działań jest dostarczenie sprzedawcom motoryzacyjnych komponentów i pracownikom warsztatów samochodowych maksimum potrzebnych im informacji technicznych.
W tym samym okresie w ramach wsparcia technicznego firma Metelli wyjaśniała też różne indywidualne problemy zgłaszane przez klientów. Grupa wsparcia technicznego firmy Metelli pełni bowiem rolę pomostu między działem produkcji a działem handlowym. Świadczona przez nią pomoc dotyczyła przede wszystkim naszych innowacji w konstrukcjach pomp układu chłodzenia i praktycznego rozwiązywania problemów napotykanych w trakcie błędnego ich montażu.
Podczas zwiedzania fabryk istnieje możliwość przyjrzenia się z bliska procesom technologicznym na różnych liniach produkcyjnych, a więc przy wytwarzaniu pomp, elementów przenoszenia napędu, hamulców i części silników. Bezpośredni kontakt ze współczesną technologią firmy pozwala dokładniej zrozumieć strukturę i działanie poszczególnych produktów i korzystać z tej wiedzy w późniejszej warsztatowej praktyce.
Wszystkie firmowe szkolenia są organizowane przez nas wspólnie z naszym dystrybutorami, do których należy też nabór kandydatów. Dzięki temu uczestnicy zajęć posiadają już ogólną profesjonalną wiedzę, więc przed prezentacją zagadnień specjalistycznych wystarcza tylko krótkie przypomnienie elementarnych wiadomości. Na tej podstawie można już skutecznie przeciwdziałać późniejszemu popełnianiu niektórych błędów.
0 komentarzy dodaj komentarz