Trident 10W-40 < CFS 0W-20 NT
Najtańszym, co wcale nie oznacza, że tanim, olejem silnikowym do samochodów osobowych jest w naszej gamie produktów półsyntetyczny Trident 10W-40. Można go stosować nawet w silnikach Diesla wyposażonych w system common rail. Najdroższymi produktami są natomiast wyczynowe oleje silnikowe CFS 0W-20 NT oraz CFS 0W-30 NT.
Jako producent środków smarnych o wysokiej jakości, nie mamy w ofercie naprawdę tanich produktów. Nawet ten najtańszy Trident 10W-40 ma bardzo dobre parametry, jak na olej o danej lepkości i normach ACEA. Z kolei ceny najdroższych olejów to efekt zastosowania w nich najnowszych technologii, czyli: w pełni syntetycznych olejów bazowych o najwyższej jakości, estrów, a także dodatków obniżających współczynnik tarcia (nanotechnologia – Nanodrive), co ma realny wpływ na moc silnika, moment obrotowy, niższą temperaturę oleju, mocniejszy film olejowy i niższe zużycie paliwa.
Te najdroższe produkty (CFS 0W-20 NT oraz CFS 0W-30 NT) przeznaczone są do stosowania w wyczynowym sporcie samochodowym. Technologia Nanodrive stosowana jest od 2013 roku także w naszych olejach Energy Efficient, przeznaczonych do samochodów seryjnych, i to właśnie te oleje są naszymi najdroższymi produktami do powszechnego stosowania. Korzyści wynikające z ich użycia (m.in. dłuższa żywotność silnika, niższe zużycie paliwa), naszym zdaniem, w pełni rekompensują wyższą cenę produktu.
0 komentarzy dodaj komentarz