Axalta Coating Systems Poland, jeden z największych na świecie producentów lakierów ciekłych i proszkowych, otrzymała w tym roku Złoty Laur Klienta i tytuł Lidera XX-lecia w jubileuszowym plebiscycie Złoty Laur Konsumenta/Laur Klienta. To wyraz uznania dla jakości produktów i lojalności klientów marki, którzy przyznają tę nagrodę w corocznym głosowaniu.
— Dziękujemy za wszystkie głosy, szczególnie naszym klientom i partnerom, ale też wszystkim uczestnikom plebiscytu. Przez ostatnie 20 lat obecności na polskim rynku Axalta konsekwentnie realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, koncentrując się na budowaniu niezawodnej marki, która cieszy się zaufaniem klientów. Sukces ten zawdzięczamy zaangażowaniu i motywacji naszych pracowników. Nasze starania są skierowane na wprowadzanie produktów i usług najwyższej klasy, które przewyższają oczekiwania rynku. Ponadto budujemy trwałe, oparte na zaufaniu relacje z liderami opinii oraz prowadzimy partnerską współpracę z siecią dystrybucji. Dzięki tym działaniom osiągnęliśmy pozycję lidera i zdobyliśmy uznanie wśród użytkowników końcowych. Nagroda przyznana w tak prestiżowym plebiscycie to dla nas ogromne wyróżnienie, ale nie spoczywamy na laurach. Utrzymanie koncentracji, zaangażowania i determinacji będzie kluczowe, aby nadal przewyższać wysokie kryteria jakości i sprostać oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów oraz partnerów biznesowych — powiedział Robert Wysocki, Managing Director Axalta Coating Systems Poland.
Znane z wyjątkowej trwałości, wydajności i bogatej palety kolorów produkty Axalta Coating Systems trafiają do klientów na całym świecie. Wśród nich są producenci samochodów osobowych i ciężarowych, firmy zajmujące się naprawą karoserii, a także klienci przemysłowi.
Firma od lat stawia na innowacyjność. Inwestuje w nowe technologie, narzędzia kolorystyczne, systemy wsparcia i zarządzania biznesem i programy szkoleniowe, dbając przy tym o najwyższe standardy jakości, zrównoważony rozwój oraz dobre relacje z klientami.
Laur Konsumenta/Klienta to jeden z najważniejszych certyfikatów konsumenckich w Polsce, przyznawany od 20 lat w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów i usług. Co roku tysiące polskich konsumentów głosuje na swoje ulubione marki, definiując ich pozycję na ryku i wyznaczając trendy.
0 komentarzy dodaj komentarz