Model Ultra High Performance (UUHP), który zostanie wprowadzona na rynek tej wiosny, będzie wyróżniać się wysoce innowacyjną konstrukcją oraz nową, zaawansowaną mieszanką bieżnika. Zmiany te zapewnią wyjątkowe połączenie optymalnych osiągów i najwyższego w tej klasie poziomu komfortu. Nową oponę zaprojektowano z myślą o szerokiej gamie pojazdów o wysokich osiągach i supersamochodach wyposażonych w obręcze o średnicy do 24 cali.
W porównaniu z poprzednimi oponami Vredestein klasy UUHP istnieją znaczące różnice w rozmieszczeniu materiałów w strukturze opony. Jest to szczególnie widoczne w obszarze stopki i dolnej części ściany bocznej w pobliżu obręczy, które opracowano zupełnie od nowa. Zaowocowało to konstrukcją, która sprawia, że opona pozostaje stabilna podczas jazdy z dużą prędkością i agresywnego pokonywania zakrętów, a jednocześnie zapewnia płynną jazdę po koleinach.
Ponadto bieżnik opony będzie zawierał całkowicie nową, wysoce zaawansowaną mieszankę nowej generacji. Wytwarza się ją w ramach inteligentnego procesu mieszania z wykorzystaniem najnowocześniejszych polimerów, wypełniaczy i żywic o wysokiej wydajności, aby zagwarantować przyczepność zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni w szerokim zakresie temperatur.
Odporność stopki na odkształcenie zwiększono o 85% w wyniku przeprojektowania elementów w jej obszarze, co jest szczególnie istotne w przypadku opon o niskim profilu i wysokiej wydajności. Większa sztywność w obszarze stopki pozwoliła inżynierom w modelu Ultrac Pro stworzyć ścianę boczną o cieńszym profilu, dzięki czemu opona jest dużo bardziej elastyczna i zapewnia znacznie wyższy stopień przyczepności podczas jazdy po koleinach. Zoptymalizowana konstrukcja zmniejszyła także wagę opony i poprawiła jej trwałość.
Obszar styku ściany bocznej z bieżnikiem, nazywany krawędzią, przeprojektowano przy użyciu bardziej elastycznych materiałów. Umożliwiło to zespołowi badawczo-rozwojowemu Apollo Tyres poczynić dalsze postępy w zakresie poprawy właściwości jezdnych na nierównych nawierzchniach oraz zminimalizowania oporów toczenia modelu Ultrac Pro.
Model Ultrac Pro trafi do oferty w szerokiej gamie rozmiarów (obręcze o średnicy od 18 do 24 cali). Oponę tę zoptymalizowano pod kątem szerokiej gamy aut sportowych, supersamochodów oraz sedanów, hatchbacków i SUV-ów o sportowej charakterystyce.
0 komentarzy dodaj komentarz