strona główna Nowości rynkowe Nowa opona zimowa Vredestein o ultrawysokich osiągach
2024-06-11, ostatnia aktualizacja 2024-06-11 11:50

Nowa opona zimowa Vredestein o ultrawysokich osiągach

Vredestein

Firma Apollo Tyres wprowadza na rynek model Vredestein Wintrac Pro+. Tę oponę zimową klasy premium opracowano specjalnie do samochodów o bardzo wysokich osiągach, w tym SUV-ów, a także do nastawionych na osiągi pojazdów elektrycznych najnowszej generacji.

Nowa opona zimowa zastępuje model Wintrac Pro. Wykorzystano w niej nową, zaawansowaną mieszankę bieżnika, która zapewnia lepszą przyczepność, pewniejsze prowadzenie i krótszą drogę hamowania na śniegu, błocie pośniegowym i lodzie, a także mniejszy opór toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa, a tym samym większy zasięg. Podobnie jak poprzedni model gwarantuje ona znakomitą przyczepność na mokrej nawierzchni i wiodącą w swoim segmencie trwałość.

Opony Wintrac Pro+ można już zamawiać. Są one dostępne w ponad 120 rozmiarach, pasujących do obręczy kół o średnicy od 17 do 22 cali. Większość opon z nowej serii Wintrac Pro+ ma indeks prędkości „Y”, co oznacza możliwość jazdy z prędkością do 300 km/h. Wszystkie oznaczone są „symbolem alpejskim”, który wskazuje na zgodność z przepisami UE dotyczącymi opon zimowych (ECE R117) do użytkowania na śniegu i lodzie.

Wintrac Pro+ zawiera nową, specjalnie dostosowaną mieszankę polimerów i żywic nowej generacji, które zapewniają większą elastyczność bloków bieżnika, nawet w ekstremalnie niskich temperaturach, co pozwala zwiększyć przyczepność opony na zaśnieżonych nawierzchniach. Zastosowano także rzeźbę bieżnika z ostro wyprofilowanymi rowkami środkowymi i lamelami na krawędzi, aby zapewnić pewne i przewidywalne pokonywanie zakrętów w trudnych warunkach zimowych.

Nowa opona zachowuje wysoką trwałość, typową dla serii Wintrac Pro. Mieszanka bieżnika jest odporna na zużycie, co jest zasługą zastosowania nowej, zaawansowanej kombinacji polimerów i wypełniaczy. Do niższych całkowitych kosztów użytkowania opony przyczynia się też mniejszy opór toczenia. Zastosowanie materiałów o niskiej histerezie w mieszankach bieżnika i korpusu pomaga oponie wybić się ponad swoją klasę pod względem oporu toczenia. Dotyczy to wielu dostępnych rozmiarów.

W porównaniu z modelem Wintrac Pro zwiększono z 20,4% do 26,5% wykorzystanie materiałów odnawialnych i pochodzących z recyklingu oraz obniżono o 4% ślad węglowy w cyklu produkcji „od powstania do dostawy”.



Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2