Axalta wprowadziła na europejski rynek napraw powypadkowych nową markę usług biznesowych – Drivus. Marka powstała z myślą o szczególnych wyzwaniach, przed jakimi stają dzisiaj serwisy blacharsko-lakiernicze. Oferowane narzędzia i usługi pomagają zoptymalizować procesy, zidentyfikować i zredukować straty oraz podnieść kwalifikacje i efektywność pracowników.
Bart De Groof, Marketing and Strategy Director w Axalta Refnish na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: Mamy długą i bogatą historię współpracy z serwisami blacharsko-lakierniczymi, dlatego doskonale rozumiemy, jakie wyzwania spotykają na swojej drodze zarówno niezależne, jak i autoryzowane serwisy. Blisko współpracujemy z producentami OEM i wiemy, że zapotrzebowanie na tego typu usługi jest bardzo duże. Dzięki pakietowi usług, programom i specjalistycznemu doradztwu, które zostały specjalnie opracowane dla serwisów blacharsko-lakierniczych, Drivus pomaga serwisom przygotować się na przyszłość.
Usługi Drivus zostały stworzone w oparciu o 150 lat doświadczenia firmy Axalta z myślą o optymalizacji wszystkich procesów stanowiących codzienny element pracy serwisu blacharsko-lakierniczego. Intuicyjne narzędzia, specjalistyczne usługi, programy i doradztwo zostały opracowane na podstawie rozległej wiedzy na temat budowania rentownego biznesu. Wdrożenie nowych rozwiązań pozwala pracować szybciej i mądrzej oraz przy lepszym wykorzystaniu zasobów. W rezultacie serwisy mogą poprawić wyniki finansowe i zdywersyfikować swoją ofertę.
0 komentarzy dodaj komentarz