Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad
Działalność tę prowadzi wielu obecnych na naszym rynku dostawców części zamiennych i warsztatowego sprzętu, gdyż w warunkach szybkiego rozwoju motoryzacyjnej techniki jest ona konieczna dla sprawnego funkcjonowania tzw. aftermarketu we wszystkich jego specjalnościach.
Gdzie i w jakich formach organizowane są te szkolenia? Czego dotyczą i jaki mają cel? Jak do nich przygotowani są ich uczestnicy i jakie dzięki szkoleniom odnoszą korzyści? O wszystkich tych sprawach piszą dziś na naszych łamach sami szkoleniowcy z firm działających w naszej branży.
Nasza firma już od dwudziestu lat zapewnia swoim klientom kompleksowe wsparcie posprzedażne. Pakiet szkoleń techniczno-produktowych stanowi nieodłączny element naszej oferty, a portfolio dostępnych kursów jest dostosowane do innowacyjnych technologii naszych marek i oczekiwań najbardziej wymagających klientów.
Szkolenia udostępniane na zasadach wsparcia posprzedażnego przeznaczone są głównie dla naszych obecnych i potencjalnych klientów, natomiast na zasadach komercyjnych korzystać z nich może każda zainteresowana osoba. Standardowe szkolenie trwa dwa dni i składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Nasz ośrodek szkoleniowy ATC (Automotive Training Center) oferuje lakiernikom sześć specjalistycznych paneli tematycznych, a także kursy produktowe, narzędziowe i techniczne. Dla kadry kierowniczej prowadzimy szkolenia serwisowe BMT – Bodyshop Managment, Benchmarking czy Audatex. Realizujemy także personalizowane szkolenia, których przykładem może być nasza współpraca z importerami samochodowymi, jak: Program Ford Masters czy Paszporty Szkoleniowe VW Specjalista i Ekspert.
W latach 2009–2011 w ośrodku zrealizowaliśmy projekt "Odkryj barwy mocy – rozwój kwalifikacji pracowników branży lakierniczej", kierowany przez Centrum Edukacji sp. z o.o. w Płocku, a współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Jego celem było zwiększenie kompetencji zawodowych pracowników przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej zatrudnionych na stanowiskach lakiernika/kolorysty. Przeszkolonych zostało ok. 800 osób.
We wrześniu 2012 roku ruszył specjalny program nauczania, przygotowany przy współpracy pracowników AkzoNobel oraz nauczycieli z Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 3 w Warszawie: "Dobry start – chwyć kolory jutra". Ma on głównie na celu rozwijanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniów kształcących się w zawodzie lakiernika samochodowego oraz popularyzację tego kierunku wśród młodego pokolenia.
Od 2008 roku nasz ośrodek szkoleniowy jest zlokalizowany w Pruszkowie. Jest to nowoczesne centrum szkoleniowe o powierzchni 652 m kw., posiadające do dyspozycji naszych klientów dwie sale do zajęć teoretycznych oraz salę do ćwiczeń praktycznych. Pomieszczenia są wyposażone w najnowsze urządzenia multimedialne, a te najważniejsze mają zapewniony dostęp do światła dziennego, co stanowi jeden z niezbędnych warunków prowadzenia szkoleń, w szczególności dotyczących dobarwiania. Sala do ćwiczeń praktycznych przyszykowana jest z zachowaniem najwyższych standardów i norm BHP. Znajdują się tu także strefy przygotowawcze przeznaczone do przygotowania powierzchni, posiadające dodatkową wentylację mechaniczną. Wszystko to zapewnia komfort i bezpieczeństwo nauki. Ośrodek wyposażony jest we wszystkie niezbędne najnowsze urządzenia (w tym dwie kabiny lakiernicze: Usi Italia oraz Saico), pozwalające na prowadzenie szkoleń według najwyższych europejskich standardów. Nad jakością prowadzonych szkoleń czuwają najlepsi specjaliści AkzoNobel. W ostatnich latach trwa nieustający rozwój branży motoryzacyjnej. Sektor lakierniczy nie pozostaje w tyle, wnosząc do napraw lakierniczych szereg najnowszych rozwiązań nie tylko w dziedzinie produktów, ale i nowatorskich narzędzi. Należy jednak mieć na uwadze, iż to czynnik ludzki wpływa na końcowy efekt naprawy. Dlatego nasi konsultanci techniczni pracujący w poszczególnych regionach Polski zapewniają stałe wsparcie techniczne w sytuacjach trudnych i niestandardowych. Ich wiedza i doświadczenie nie ogranicza się tylko do znajomości technologii, produktu i jego zastosowania, ale zapewnia również profesjonalną pomoc kolorystyczną.
0 komentarzy dodaj komentarz