strona główna Forum profesjonalistów Szkolenia dla personelu usługowych warsztatów
2014-07-14, ostatnia aktualizacja 2014-07-14 06:02

Szkolenia dla personelu usługowych warsztatów

Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad

Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad

Działalność tę prowadzi wielu obecnych na naszym rynku dostawców części zamiennych i warsztatowego sprzętu, gdyż w warunkach szybkiego rozwoju motoryzacyjnej techniki jest ona konieczna dla sprawnego funkcjonowania tzw. aftermarketu we wszystkich jego specjalnościach.

Gdzie i w jakich formach organizowane są te szkolenia? Czego dotyczą i jaki mają cel? Jak do nich przygotowani są ich uczestnicy i jakie dzięki szkoleniom odnoszą korzyści? O wszystkich tych sprawach piszą dziś na naszych łamach sami szkoleniowcy z firm działających w naszej branży.

szkolenia

Akzo Nobel Car Refinishes Polska

Anna Adamska

Nasza firma już od dwudziestu lat zapewnia swoim klientom kompleksowe wsparcie posprzedażne. Pakiet szkoleń techniczno-produktowych stanowi nieodłączny element naszej oferty, a portfolio dostępnych kursów jest dostosowane do innowacyjnych technologii naszych marek i oczekiwań najbardziej wymagających klientów.

Szkolenia udostępniane na zasadach wsparcia posprzedażnego przeznaczone są głównie dla naszych obecnych i potencjalnych klientów, natomiast na zasadach komercyjnych korzystać z nich może każda zainteresowana osoba. Standardowe szkolenie trwa dwa dni i składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Nasz ośrodek szkoleniowy ATC (Automotive Training Center) oferuje lakiernikom sześć specjalistycznych paneli tematycznych, a także kursy produktowe, narzędziowe i techniczne. Dla kadry kierowniczej prowadzimy szkolenia serwisowe BMT – Bodyshop Managment, Benchmarking czy Audatex. Realizujemy także personalizowane szkolenia, których przykładem może być nasza współpraca z importerami samochodowymi, jak: Program Ford Masters czy Paszporty Szkoleniowe VW Specjalista i Ekspert.

W latach 2009–2011 w ośrodku zrealizowaliśmy projekt "Odkryj barwy mocy – rozwój kwalifikacji pracowników branży lakierniczej", kierowany przez Centrum Edukacji sp. z o.o. w Płocku, a współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Jego celem było zwiększenie kompetencji zawodowych pracowników przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej zatrudnionych na stanowiskach lakiernika/kolorysty. Przeszkolonych zostało ok. 800 osób.

We wrześniu 2012 roku ruszył specjalny program nauczania, przygotowany przy współpracy pracowników AkzoNobel oraz nauczycieli z Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 3 w Warszawie: "Dobry start – chwyć kolory jutra". Ma on głównie na celu rozwijanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniów kształcących się w zawodzie lakiernika samochodowego oraz popularyzację tego kierunku wśród młodego pokolenia.

szkolenia

Od 2008 roku nasz ośrodek szkoleniowy jest zlokalizowany w Pruszkowie. Jest to nowoczesne centrum szkoleniowe o powierzchni 652 m kw., posiadające do dyspozycji naszych klientów dwie sale do zajęć teoretycznych oraz salę do ćwiczeń praktycznych. Pomieszczenia są wyposażone w najnowsze urządzenia multimedialne, a te najważniejsze mają zapewniony dostęp do światła dziennego, co stanowi jeden z niezbędnych warunków prowadzenia szkoleń, w szczególności dotyczących dobarwiania. Sala do ćwiczeń praktycznych przyszykowana jest z zachowaniem najwyższych standardów i norm BHP. Znajdują się tu także strefy przygotowawcze przeznaczone do przygotowania powierzchni, posiadające dodatkową wentylację mechaniczną. Wszystko to zapewnia komfort i bezpieczeństwo nauki. Ośrodek wyposażony jest we wszystkie niezbędne najnowsze urządzenia (w tym dwie kabiny lakiernicze: Usi Italia oraz Saico), pozwalające na prowadzenie szkoleń według najwyższych europejskich standardów. Nad jakością prowadzonych szkoleń czuwają najlepsi specjaliści AkzoNobel. W ostatnich latach trwa nieustający rozwój branży motoryzacyjnej. Sektor lakierniczy nie pozostaje w tyle, wnosząc do napraw lakierniczych szereg najnowszych rozwiązań nie tylko w dziedzinie produktów, ale i nowatorskich narzędzi. Należy jednak mieć na uwadze, iż to czynnik ludzki wpływa na końcowy efekt naprawy. Dlatego nasi konsultanci techniczni pracujący w poszczególnych regionach Polski zapewniają stałe wsparcie techniczne w sytuacjach trudnych i niestandardowych. Ich wiedza i doświadczenie nie ogranicza się tylko do znajomości technologii, produktu i jego zastosowania, ale zapewnia również profesjonalną pomoc kolorystyczną.





Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2