Marka Wolf Lubricants zaprezentuje podczas targów Automechanika Frankfurt wiele premier produktów, podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój świadomych ekologicznie i ukierunkowanych na klienta rozwiązań. Obejmuje to premierę nowej linii płynów chłodzących i zapobiegających zamarzaniu, jak również zupełnie nowej linii bezwodnych smarów wapniowych oraz innowacyjnej, zrównoważonej linii wyścigowej.
Traktując wsparcie klienta jako priorytet, zespół Wolf zajmował się także tworzeniem nowych usług, których celem jest pomoc klientom na całym świecie. Pierwsza z nich to LubriScan, profesjonalna usługa analizy oleju dla sektora pojazdów ciężkich. Wolf oferuje kompleksowy i atrakcyjny pakiet rozwiązań 360° dla dystrybutorów i użytkowników końcowych.
Wolf Lubricants będzie gospodarzem konferencji prasowej, którą zaplanowano na 11 września. Dwaj zaangażowani prelegenci – Bert De Haes, dyrektor ds. wprowadzania produktów na rynek i Franck Jolly, dyrektor ds. sprzedaży światowej, znaków towarowych i marketingu – omówią premiery najnowszych produktów i usługi, nie zapominając również o bieżących trendach rynkowych i kluczowych obszarach wzrostu. Konferencja zakończy się spojrzeniem w przyszłość, w tym na 70. rocznicę powstania firmy, która przypadnie w 2025 r.
0 komentarzy dodaj komentarz