Castrol rozpoczyna kampanię marketingową zachęcającą właścicieli samochodów do oddawania pojazdu do serwisu w celu sprawdzenia poziomu oleju w silniku.
Dla potrzeb akcji „Trzymaj poziom” firma przygotowała pakiet marketingowy dla warsztatów, który pomaga promować tę kampanię i motywować obecnych oraz potencjalnych klientów do regularnej kontroli pojazdu.
Zestaw marketingowy zawiera promocyjne szablony e-mailowe, banery reklamowe online do wykorzystania na stronie internetowej serwisu i na Facebooku warsztatu, plakaty do umieszczenia w recepcji, ulotki, których można użyć w punkcie sprzedaży lub wysłać je pocztą, a także naklejki przypominające o konieczności kontroli oleju.
Firma Castrol zleciła badania, aby dowiedzieć się, czy klienci wiedzą, jak ważne jest regularne sprawdzanie poziomu oleju. Ponad jedna czwarta (29%) właścicieli samochodów chce, aby poziom oleju sprawdzał mechanik – osoby te uważają, że profesjonalista lepiej wykona to zadanie. W dodatku blisko połowa respondentów (48%) przyznaje, że nie czuliby się pewnie, gdyby mieli ocenić, ile oleju należy wlać do silnika w przypadku jego niskiego poziomu
Spośród tych kierowców, którzy zazwyczaj nie sprawdzają poziomu oleju samodzielnie, 23% przyznało, że nigdy nie sprawdzali poziomu oleju w silniku swojego samochodu (obecnego lub poprzedniego), a 12% nie wie, jak sprawdzić poziom oleju w swoim obecnym pojeździe.
Bezpłatny pakiet marketingowy można zamówić na stronie www.castrol.pl/olej-wyzwanie.
0 komentarzy dodaj komentarz