Czym różni się polski rynek regeneracji części od swego odpowiednika w krajach Europy Zachodniej? Jakie są standardy i procedury procesu regeneracji? Czy warto wybierać takie części, a nie tańsze, fabrycznie nowe zamienniki? Duża dawka informacji, która poszerzy wiedzę na ten temat jest zawarta w dziewięciu publikacjach, które ukazały się do tej pory na naszym portalu:
• Regeneracja części jest modna – wywiad z Dawidem Kowalewiczem, dyr. produkcji w słupskiej fabryce Lauber
• Nowy czy regenerowany? – Krzysztof Grabowski, specjalista działu wsparcia technicznego HC-Cargo
• Proces regeneracji alternatorów i rozruszników – Leszek Moritz, inżynier produkcji AS-PL
• Regeneracja konwerterów – opracowanie na podstawie materiałów MVS Paweł Gancarczyk
• Regenerowane półosie napędowe – Grzegorz Nowaczyk, Export Sales Manager Lauber
• Fabrycznie regenerowane rozruszniki i alternatory – opracowanie na podstawie materiałów Stardax
• Regeneracja tylnych belek – Peugeot, Citroën, Renault – Marek Nowak, specjalista ds. techniczno-handlowych Antałex
• Regenerowane zaciski hamulcowe – Jarosław Kaflak, regionalny kierownik sprzedaży Budweg Caliper
• Regeneracja filtrów cząstek stałych oraz katalizatorów - Adam Czuprys, Mateusz Lecyk, Paweł Żyliński, Firma Kaliński – tłumiki i układy wydechowe
0 komentarzy dodaj komentarz