Rozpoczyna się kampania wizerunkowa zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol.
Twarzami akcji „Asy Serwisowe” zostali reprezentanci Polski w siatkówce: Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Pierwsze emisje reklam zostały zaplanowane na listopad.
Akcji towarzyszy hasło „Sprawdzony przez kierowców”. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept.
Przygotowane materiały rozpowszechniane będą w postaci plakatów i banerów reklamowych oraz za pomocą narzędzi online (z naciskiem na media społecznościowe). Kampania podzielona została na kilka etapów. Pierwszym, inicjującym jej premierę, jest klip o nazwie „Mistrzowskie Otwarcie”. Łącznie przygotowano 5 filmów, które wyświetlane będę od listopada do marca 2020 roku.
0 komentarzy dodaj komentarz