Spółka Moto-Profil dokonała podsumowania 2017 roku.
Przedsiębiorstwo odnotowało 25-procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016. Siedziba spółki została powiększona o blisko 30 procent w porównaniu z rokiem 2016. Obecnie firmowy magazyn zajmuje powierzchnię 45 tys. metrów kwadratowych.
W ubiegłym firma została doceniona w wielu rankingach. Miesięcznik "Forbes" nagrodził spółkę "Diamentem Forbesa" i sklasyfikował ją na 66. miejscu w rankingu "100 Największych Polskich Firm Prywatnych". Przedsiębiorstwo znalazło się również na liście największych polskich firm dziennika "Rzeczpospolita" oraz w rankingu "200 Największych Polskich Firm" tygodnika "Wprost".
Firma Moto-Profil jako pierwsza kraju skatalogowała narzędzia do obsługi rozrządu różnych producentów, uwzględniając markę pojazdu. Wzbogaciło to katalog części samochodowych ProfiAuto o możliwość doboru blokad rozrządu do wybranego pojazdu.
W roku 2017 rozwijano markę ProfiAuto. W sieci tej znajduje się już ponad 220 sklepów i hurtowni motoryzacyjnych oraz niemal 1200 serwisów samochodowych zlokalizowanych w Polsce, Czechach i Słowacji.
Wśród największych projektów zrealizowanych w minionym roku znalazły się targi ProfiAuto Show (które odwiedziło ponad 40 tysięcy gości), druga seria "Projektu Warsztat", a także akcja PitStop (zorganizowana w 100 miastach polskich, czeskich i słowackich).
W roku bieżącym Moto-Profil obchodzi 25-lecie działalności.
0 komentarzy dodaj komentarz