Wrocławska Fabryka Układów Hamulcowych Boscha w roku 2016 po raz kolejny odnotowała wzrost produkcji.
W porównaniu z rokiem 2015 produkcja zespołów mocy hamowania wzrosła z 2,2 miliona do 2,6 miliona sztuk. W 2017 roku zakład przewiduje zwiększenie produkcji do 3,8 miliona sztuk.
W 2016 roku zatrudnienie w zakładzie wzrosło o 30%. W bieżącym roku zatrudnienie ma wzrosnąć o kolejne 10%.
W ciągu ostatnich trzech lat Fabryka Układów Hamulcowych wdrożyła produkcję nowych elementów, przede wszystkim w dwóch grupach produktowych: konwencjonalnych zespołów mocy TR4S oraz montażu iBoostera.
Zespoły mocy hamowania produkowane w fabryce Boscha są dostarczane globalnym koncernom samochodowym. Należą do nich BMW, Citroen, Fiat, Ford, Nissan, Opel/GM, Peugeot, Renault, Suzuki czy Toyota.
Najbardziej zaawansowanym technologicznie produktem Fabryki Układów Hamulcowych jest iBooster. Jest to autonomiczny zespół mocy hamowania, który funkcjonuje bez konieczności użycia wspomagania próżni. Od stycznia 2017 roku zakład we Wrocławiu jest globalnym dostawcą tego podzespołu do fabryk klientów takich jak Honda, Tesla, VW, Audi, Porsche, GM czy Chrysler-FCA.
Od 2012 roku w fabryce Układów Hamulcowych rozwija się dział badań i rozwoju. Początkowo zatrudniał on tylko 5 osób i zajmował się głównie wsparciem produkcji. Obecnie kilkudziesięciu inżynierów odpowiada za konstrukcję, rozwój i walidację zbiorników płynu hamulcowego do zespołów mocy.
0 komentarzy dodaj komentarz