Firma Lumag, właściciel marki Breck, może uznać ostatnie 12 miesięcy za bardzo udany okres.
Marka Breck wyprodukowała 8,2 mln klocków hamulcowych, odnotowała wzrost sprzedaży o 19%, wprowadziła na rynek 47 nowych referencji i pozyskała do współpracy jednego z najbardziej uznanych polskich kierowców rajdowych – Krzysztofa Hołowczyca. Niebawem w sprzedaży pojawią się klocki i tarcze hamulcowe do pojazdów z segmentu premium.
W wyniku kampanii reklamowych oraz zaangażowania w najważniejsze imprezy sportowe, takie jak Rajd Polski lub Baja Poland, zwiększeniu uległa rozpoznawalność marki wśród polskich kierowców. Rola Krzysztofa Hołowczyca nie skończyła się na udziale w akcjach promocyjnych. W ramach działań realizowanych wspólnie z inżynierami marki Breck kierowca pracował nad stworzeniem polskich klocków hamulcowych przeznaczonych do aut wyczynowych. Testy organizowane były na szutrowych bezdrożach Mazur oraz w dziale badań i rozwoju firmy Lumag w Budzyniu (województwo wielkopolskie).
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz