Continental dostarcza ponad 50 różnego rodzaju podzespołów i układów do hybrydowego samochodu sportowego BMW i8.
Jednym z systemów Continentala wykorzystanych w BMW i8 jest wydajna turbosprężarka trzycylindrowego silnika spalinowego o pojemności 1,5 litra montowanego w modelach z napędem na tylną oś. Specjalnie z myślą o pojazdach z napędem hybrydowym i elektrycznym został też opracowany układ hamulcowy MK 100 ESC Premium Hybrid. W trakcie hamowania energia kinetyczna jest odzyskiwana w postaci energii elektrycznej, którą doładowywany jest akumulator.
W BMW i8 wykorzystano również system bezpieczeństwa biernego SATellite (PPS pSAT), pierwotnie stworzony z myślą o bezpieczeństwie pieszych. W odróżnieniu od układów stosowanych w innych pojazdach, w BMW i8 sygnał wykrywany przez system PPS pSAT w przypadku zderzenia czołowego odłącza akumulator wysokiego napięcia, dzięki czemu chroni pasażerów (oraz służby ratunkowe).
Kolejnym elementem wyposażenia auta dostarczonym przez Continentala jest precyzyjny system bezpośredniego monitorowania ciśnienia w oponach. Zwiększa on żywotność ogumienia, zapewnia optymalne właściwości jezdne i parametry hamowania, a nawet przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa.
W skład wyposażenia BMW i8 wchodzą również: wyprodukowana przez Continentala folia Beneron do zabezpieczania nadproży oraz wielorowkowe paski napędowe sprężarek.
Continental Bezpieczeństwo Podzespoły układ hamulcowy samochód hybrydowy sprężarka BMW i8 PPS pSAT monitorowanie ciśnienia w oponach SATellite
0 komentarzy dodaj komentarz