Conti.eContact do aut elektrycznych i hybrydowych jest pierwszym produktem Continentala, który został zaklasyfikowany do kategorii "A" na unijnej etykiecie opon.
Opona zyskała uznanie ze względu na przyczepność na mokrej nawierzchni oraz niskie opory toczenia. Model został opracowany w 2011 roku z myślą o pojazdach elektrycznych. Od 2015 roku udoskonalona wersja ogumienia może być montowana również w autach hybrydowych.
Opona jest dostępna w sześciu rozmiarach do felg 17- i 18-calowych i może być wykorzystywana w takich modelach jak Opel Ampera, BMW 5 ActiveHybrid, Lexus LS 600h, Porsche Cayenne S Hybrid, a także w innych samochodach osobowych i SUV-ach z napędem hybrydowym. Małoseryjna produkcja nowej Conti.eContact odbywa się we francuskim zakładzie Continentala w Sarreguemines.
Opory toczenia nowej Conti.eContact przeznaczonej do samochodów hybrydowych są o około 20 proc. niższe niż w przypadku opon konwencjonalnych. Natomiast w wersji dla samochodów elektrycznych opory toczenia zmniejszono nawet o 30 proc.
0 komentarzy dodaj komentarz