Wyniki badania opinii społecznej przeprowadzonego przez OnePoll na zleconie firmy Apollo Tyres wykazały, że prawie trzy czwarte (72%) kierowców w Polsce rozważa zakup opon wielosezonowych przy okazji kolejnej wymiany ogumienia.
Wnioski płynące z badania dowodzą rosnącej popularności opon sprawdzających się w każdych warunkach przez cały rok, w tym na suchej, mokrej i pokrytej śniegiem nawierzchni. Wyniki w Polsce są spójne z trendami w innych krajach europejskich. Z badania Apollo Tyres wynika, że wybór opon całorocznych rozważa aż 82% kierowców w Hiszpanii, 78% we Francji i we Włoszech i 64% w Niemczech.
Należąca do grupy Apollo Tyres marka Vredestein wprowadziła na rynek pierwszą oponę wielosezonową, Quatrac, w 1993 roku, gdy segment ten dopiero zaczynał się rozwijać. Od tamtej pory oferta opon Quatrac marki Vredestein jest rozbudowywana z roku na rok, aby odpowiadać na potrzeby zróżnicowanej gamy pojazdów.
Wszystkie opony Quatrac marki Vredestein są projektowane, opracowywane i produkowane w Europie. Odznaczają się one wzorem bieżnika deep V oraz dużą powierzchnią styku, co przekłada się na znakomite właściwości jezdne w deszczu. Wszystkie opony Quatrac są certyfikowane do użytku całorocznego, o czym świadczy wytłoczony na bocznej ściance „symbol alpejski” (Three-Peak Mountain Snowflake).
W zeszłym miesiącu opona Quatrac marki Vredestein zajęła pierwsze miejsce w teście opon wielosezonowych, który każdego roku przeprowadza magazyn Auto Bild, pokonując 14 wiodących produktów konkurencji.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz