Ruszyła nowa kampania kart paliwowych euroShell. Celem akcji jest poinformowanie o możliwości połączenia wszystkich opłat związanych z podróżą i transportem na terenie całej Polski i Europy za pomocą jednej karty paliwowej.
Kampania, która potrwa do końca kwietnia bieżącego roku, zostanie przeprowadzona w prasie i w Internecie, w kluczowych mediach flotowych, logistycznych i ciężarowych. Dla potrzeb akcji powstały trzy kreacje reklamowe, przygotowane pod kątem wybranych grup docelowych. W mediach flotowych i ciężarowych będzie wykorzystywane hasło "Prosto do celu", a w mediach logistycznych – "Po Europie jak po Polsce". Grupą docelową kampanii są przewoźnicy i spedytorzy działający na terenie Polski i Europy. Podkreślane są zalety karty paliwowej euroShell w obszarze bezgotówkowego regulowania opłat na drogach całej Polski i Europy.
W Polsce kartą euroShell można m.in. uiszczać opłaty za viaTOLL oraz za autostrady A1 i A2. Użytkownicy karty euroShell mogą także regulować płatności za przejazdy przez tunele i mosty oraz dokonywać rezerwacji przepraw promowych. Istotne są także usługi pomocy drogowej świadczone w 40 krajach w Europie przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Usługi obejmują naprawy mechaniczne oraz holowanie. Ponadto euroShell oferuje serwis zwrotu podatku VAT z transakcji zagranicznych oraz zwrotu akcyzy za zakupiony olej napędowy.
0 komentarzy dodaj komentarz