strona główna Aktualności Kampania wizerunkowa marki Sachs
2017-10-26, ostatnia aktualizacja 2017-10-26 10:40

Kampania wizerunkowa marki Sachs

Fot. ZF Aftermarket

Fot. ZF Aftermarket

Nowa multimedialna kampania reklamowa firmy ZF Aftermarket prezentuje historię marki Sachs.

Pierwsza część nowej kampanii koncentruje się wokół BMW M4 DTM wyposażonego w sprzęgło karbonowe Sachs do pojazdów biorących udział w wyścigach DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Sprzęgła marki Sachs pozwalają najszybszym samochodom wyścigowym DTM na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,6 sekundy.

W latach trzydziestych XX wieku sprzęgła Sachs montowano w legendarnych "srebrnych strzałach" Mercedesa, a obecnie znajdują się one na wyposażeniu bolidów Formuły 1, a także pojazdach startujących w wyścigach długodystansowych, torowych oraz rajdowych mistrzostwach świata.

Doświadczenia wyniesione ze sportów motorowych wykorzystywane są w produkcji części stosowanych na drogach. Dzięki temu sprzęgła Sachs mają dużą żywotność i charakteryzują się większą odpornością na przegrzanie.

Nowa kampania wizerunkowa marki łączy dynamiczne reklamy i filmy rozpowszechniane w Internecie. Akcja ma zwrócić uwagę dystrybutorów części i właścicieli warsztatów, podkreślając że od ponad stu lat marka Sachs oferuje wyjątkowe wartości: jakość, innowacyjność i niezawodność.

Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii pod adresem www.sachsprovenperformance.pl.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2