Nowa multimedialna kampania reklamowa firmy ZF Aftermarket prezentuje historię marki Sachs.
Pierwsza część nowej kampanii koncentruje się wokół BMW M4 DTM wyposażonego w sprzęgło karbonowe Sachs do pojazdów biorących udział w wyścigach DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Sprzęgła marki Sachs pozwalają najszybszym samochodom wyścigowym DTM na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,6 sekundy.
W latach trzydziestych XX wieku sprzęgła Sachs montowano w legendarnych "srebrnych strzałach" Mercedesa, a obecnie znajdują się one na wyposażeniu bolidów Formuły 1, a także pojazdach startujących w wyścigach długodystansowych, torowych oraz rajdowych mistrzostwach świata.
Doświadczenia wyniesione ze sportów motorowych wykorzystywane są w produkcji części stosowanych na drogach. Dzięki temu sprzęgła Sachs mają dużą żywotność i charakteryzują się większą odpornością na przegrzanie.
Nowa kampania wizerunkowa marki łączy dynamiczne reklamy i filmy rozpowszechniane w Internecie. Akcja ma zwrócić uwagę dystrybutorów części i właścicieli warsztatów, podkreślając że od ponad stu lat marka Sachs oferuje wyjątkowe wartości: jakość, innowacyjność i niezawodność.
Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii pod adresem www.sachsprovenperformance.pl.
0 komentarzy dodaj komentarz