Działająca od 1844 roku spółka Bilstein GmbH, specjalizująca się w produkcji części zamiennych dla samochodów osobowych i pojazdów użytkowych, zaprezentuje nową markę grupową bilstein group. Pod takim właśnie szyldem będą sprzedawane produkty trzech marek: febi, SWAG i Blue Print.
Debiut znaku bilstein group odbędzie się podczas frankfurckich targów Automechanika 2012 w dniach 11–16 września. Żadna z wymienionych trzech marek pod szyldem bilstein group nie będzie wyróżniana w sposób szczególny: wszystkie produkty są z punktu widzenia Bilsteina równie ważne.
Firma Bilstein ma kilkanaście filii zagranicznych, które dostarczają produktów i świadczą usługi w ponad 140 krajach. Grupa dysponuje 14 centrami logistycznych; łączny rozmiar powierzczni magazynowej wynosi 85 tysięcy metrów kwadratowych. Firmowy asortyment obejmuje ponad 47 tysięcy różnych części zamiennych, przeznaczonych dla samochodów wszystkich popularnych marek i modeli. Oprócz części zamiennych w katalogu Bilsteina znajdziemy specjalistyczne narzędzia, pomoce instalacyjne, karty charakterystyk technicznych i systemy zaawansowanej identyfikacji części. Firma prowadzi ponadto szkolenia dla mechaników.
0 komentarzy dodaj komentarz