Nowa kampania proekologiczna firmy Exide Technologies – właściciela polskiej marki Centra i jednego z największych wytwórców akumulatorów – ma na celu wykształcenie właściwych zachowań u użytkowników baterii i akumulatorów. Dla potrzeb kampanii przygotowano listę siedmiu grzechów głównych związanych z eksploatacją i złomowaniem ogniw. Wystrzeganie się ich zapewni, że nie będziemy łamać prawa, a baterie będą nam służyć niezawodnie i długo.
Technologie stosowane obecnie gwarantują bezpieczeństwo korzystania z akumulatorów. Zagrożenie związane z nimi stwarzają zwykle sami użytkownicy, którzy nie zawsze wiedzą, jak odpowiedzialnie i w zgodzie z prawem posługiwać się ogniwem.
Poszczególne grzechy są wyliczane na siedmiu plakatach:
Inicjatywa „Siedem grzechów głównych” jest częścią publicznej kampanii na rzecz edukacji ekologicznej. Akcji towarzyszą materiały takie jak zawieszki zapachowe, mleczne krówki, banery albo ulotki zawierające poszczególne hasła. Plakaty znajdziemy w sklepach motoryzacyjnych, warsztatach samochodowych albo na stronie http://www.centra.com.pl/.
0 komentarzy dodaj komentarz