Podrasowany przez specjalistów z firmy Pachura Moto Center pojazd Audi TT RS 2.5TFSI ma moc 485 KM, moment obrotowy 640 Nm, przyspiesza od zera do setki w 3,8 sekundy i osiąga maksymalną prędkość ponad 305 kilometrów na godzinę.
Na pierwszy rzut oka przerobiony Audi TT RS nie różni się niczym od seryjnego modelu, który już w fabryce otrzymał dwuipółlitrowy, pięciocylindrowy silnik z turbodoładowaniem. Jednostka napędowa ma układ bezpośredniego wtrysku paliwa FSI, a standardowo osiąga moc 340 KM. Po pierwszych przeróbkach osiągi wzrosły do 436 KM i 540 Nm, a prędkość maksymalna sięgnęła 282 km/h (przy czasie przyspieszani do setki wynoszącym 4 sekundy).
Później firmie Pachura Moto Center udało się osiągnąć moc maksymalną 485 KM przy 6350 obrotach na minutę oraz moment 640 Nm przy 2650 obrotach na minutę. Moment wynoszący 600 Nm utrzymuje się na stałym poziomie w zakresie 2500–5000 obrotów na minutę.
Podczas modyfikowania pojazdu zastosowano:
Specjaliści rozbudowali też elektronikę pokładową o urządzenie OT-2: OBD-II/CAN WiFi Interface. Pozwala ono na odczytanie informacji z systemu OBD-II i wysyłanie danych za pośrednictwem sieci Wi-Fi do aplikacji uruchamianej na aparacie iPhone. W efekcie możliwe jest bezprzewodowe skanowanie pojazdu i wykrywanie usterek. Po zastosowaniu dodatkowej aplikacji DashCommand klient jest w stanie samodzielnie sprawdzić rozmaite wskaźniki wydajności pojazdu (między innymi temperaturę zasysanego powietrza, temperaturę katalizatora albo koszt zużywanego paliwa).
0 komentarzy dodaj komentarz