W 17 krajach Europy działają 773 placówki zrzeszone w sieci Delphi Sevice Center (DSC). Warsztaty takie mają dostęp do najnowocześniejszych części marki Delphi – zamienników wyposażenia oryginalnego – i są w stanie zapewnić usługi serwisowe oraz naprawcze dla podsystemu klimatyzacji, układu hamulcowego, układu kierowniczego i zawieszenia oraz układów sterowania silnikami benzynowymi. Centra Serwisowe Delphi obsługują też samochody z silnikami wysokoprężnymi. Obecnie wyposażenie warsztatów DSC gwarantuje możliwość serwisowania i naprawy wszystkich współczesnych samochodów – w tym również aut spełniających normy Euro 5.
Sieć DSC może obsłużyć między innymi auta firm Citroën, Ford, Hyundai, Mercedes-Benz, Peugeot, Renault albo Volkswagen. Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, Delphi ma do zaoferowania dwie technologie:
Delphi dostarcza kompletne systemy klimatyzacji, układy kierownicze i zawieszenia oraz układy hamulcowe. W dziedzinie klimatyzacji firma oferuje odzyskiwanie czynnika chłodzącego oraz recyrkulację i ponowne napełnienie układu. Serwisy sieci DSC odzyskują ponad 95 procent czynnika chłodzącego i ponowne napełniają układ z dokładnością do 5 gramów.
Dla potrzeb systemów sterowania silnikiem benzynowym Delphi oferuje narzędzie diagnostyczne DS100E, pozwalające naprawiać najbardziej skomplikowane układy elektroniczne montowane w samochodach.
Zarówno DS100E, jak i inne zaprojektowane przez firmę Delphi urządzenie diagnostyczne – DS150E – są przeznaczone dla wszystkich marek samochodów. Obydwa modele współpracują z przenośnymi komputerami PC i pozwalają na odczytanie oraz wymazanie kodów błędów związanych ze sterowaniem silnikiem, systemem ABS, klimatyzacją, skrzynią biegów, kontrolkami zapalającymi się na desce rozdzielczej i systemem immobilizera. Do dyspozycji mechaników oddano też pakiet oprogramowania Diesel Max, zawierający rozszerzoną bazę danych marek i modeli pojazdów.
0 komentarzy dodaj komentarz