strona główna Wydarzenia Startują ze szkoleniami
2011-02-15, ostatnia aktualizacja 2011-02-15 09:29

Startują ze szkoleniami

Motomarketing.pl przygotował ciekawą propozycję otwartych szkoleń na 2011 rok

motomarketing.pl

Motomarketing.pl przygotował ciekawą propozycję otwartych szkoleń na 2011 rok

Motomarketing.pl przygotował ciekawą propozycję otwartych szkoleń na 2011 rok.

 Tematyka:

  • Jak konkurować na polskim rynku samochodowych części zamiennych? Strategie sprzedaży części (12-13 kwietnia)
  • Rentowność warsztatu samochodowego: koszt roboczogodziny, próg rentowności (10 maja)
  • Marketing warsztatu samochodowego. Jak prowadzić skuteczniejszy marketing serwisowy? (11 maja)
  • Promocje sprzedaży w serwisach i działach części zamiennych: czy chcesz poprawić skuteczność i efektywność Twoich akcji promocyjnych? (24 maja)
  • A jak Ty sobie radzisz z przekonywaniem klientów? Tworzenie skutecznego komunikatu o charakterze perswazyjnym w firmie motoryzacyjnej: telefon, list, rozmowa (25 maja)
  • Prawa firmy motoryzacyjnej i klienta we wzajemnych relacjach (sprzedaż usług i części). Czy chcesz wiedzieć, jak lepiej chronić swoje prawa i co może klient? (7 czerwca)
  • Rekrutacja. Czy możesz skuteczniej pozyskać najlepszego pracownika do firmy? (8 czerwca)
  • Rentowność warsztatu samochodowego dla blacharzy-lakierników: koszt roboczogodziny, próg rentowności (9 czerwca)

Dla firm, które zdecydują się na udział w dwu różnych szkoleniach, przewidziano atrakcyjne promocje. Można również zdobyć bezpłatny udział w szkoleniu.

Więcej informacji na [email protected] oraz pod numerem telefonu 601 175 196



Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2