Wzrost przychodów firmy Moto-Profil, aktywność jej partnerów handlowych na lokalnych rynkach i poza granicami kraju, cyfrowa przyszłość marki ProfiAuto oraz poszerzające się grono jej ambasadorów były głównymi wątkami poruszanymi podczas konferencji partnerów handlowych firmy Moto-Profil.
Zrzeszeni w sieci ProfiAuto specjaliści branży motoryzacyjnej spotkali się w łódzkim hotelu Vienna House Andel's. Właściciele ponad 120 największych hurtowni i sklepów motoryzacyjnych z Polski, Czech i Słowacji omawiali tematy związane z rozwojem sieci i kolejnymi działaniami marki.
Sławomir Błaszczyk (właściciel i prezes firmy M-Mot, przewodniczący Rady Programowej ProfiAuto) podsumował 12-miesieczną działalność Rady Programowej, podkreślając że zmiany i rozbudowane projekty, które Moto-Profil powołuje do życia, tworzone są z myślą o rozwoju każdego z partnerów i będą ewoluować wyłącznie przy ich wsparciu i przy ścisłej z nimi współpracy.
To, że rok 2017 był dla ProfiAuto rokiem ważnych wydarzeń, decyzji i istotnych zmian podkreślił Michał Tochowicz, dyrektor ds. rozwoju i strategii marki. Przedstawił on gościom zrealizowane w 2017 roku projekty marketingowe, PR-owe i promocyjne. W ciągu roku ponad 1100 warsztatów samochodowych w Polsce i ponad 100 w Czechach i Słowacji przyjęło barwy ProfiAuto, czyniąc ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek. Seria "Projekt Warsztat" była drugim najchętniej oglądanym programem na antenie TVN Turbo, a dzięki 117 zrealizowanym akcjom PitStop specjaliści ProfiAuto zdiagnozowali blisko 10 000 samochodów, nawiązując kontakt z ich właścicielami.
Podczas spotkania obecni byli także goście specjalni, którzy w mijającym roku podjęli strategiczną współpracę z firmą Moto-Profil: przedstawiciele firmy Neptis (właściciele aplikacji dla kierowców Yanosik), Adam Klimek, prowadzący program "Samochód Marzeń – Kup i Zrób", a także Maciej Wisławski – kierowca i pilot rajdowy zaangażowany w szkolenia wewnątrz sieci ProfiAuto Serwis.
Na konferencji nie zabrakło czesko-słowackiego akcentu. O rozwoju sieci na rynku zagranicznym opowiadał dyrektor ds. rozwoju marki ProfiAuto w Czechach i na Słowacji – Jindrich Krejci. O potencjale tych rynków świadczy krótki czas, w którym zainicjowano budowanie sieci serwisów i pierwsze efekty w postaci ponad 100 należących do niej warsztatów.
Przyszłość marki wiąże się z cyfryzacją. Do 2020 roku punkty napraw wycofają swoje telefony stacjonarne i zastąpią je aplikacją ProfiAuto, która w połączenu z oprogramowaniem ProfiAuto Manager pozwala kilentom umówić wizytę w serwisie.
0 komentarzy dodaj komentarz