Marka Cromax rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Akcja prowadzona pod hasłem "Prosto z Serca" bazuje na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Przygotowane dla potrzeb kampanii filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych w różnych krajach.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących ze stosowania produktów renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy tym właśnie dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano jego doświadczenia z marką Cromax.
Więcej informacji: www.cromax.pl/prostozserca
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz