Marka Shell Helix została uhonorowana prestiżową nagrodą „Lider XX-lecia (2004-2024)”, przyznaną w ramach ogólnopolskiego plebiscytu „Laur Konsumenta/Klienta” z okazji 20. edycji programu.
Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta/Klienta” wyłania najpopularniejsze wśród polskich użytkowników produkty i usługi. Elitarne wyróżnienie „Lider XX-lecia” to nagroda stworzona z myślą o markach, produktach, usługach, które podczas minionych edycji programu „Laur Klienta/Konsumenta” osiągały najwyższe pozycje, poparte dodatkowo najnowszym wynikiem sondażu.
Najnowsza nagroda dla Shell Helix przyznana została przez Redakcyjną Kapitułę Konkursową, która w swojej ocenie wzięła pod uwagę popularność marki na polskim rynku oraz w projekcie „Laur Klienta/Konsumenta” na przestrzeni ostatnich 20. lat. Analiza obecności marki w konkursie dokonana została ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu.
Jak podano w uzasadnieniu, jubileuszowe wyróżnienie w postaci godła „Laur Klienta/Konsumenta – Lider XX-lecia (2004-2024)” jest ukoronowaniem wieloletnich sukcesów i wyrazem szczególnego uznania. Shell Helix należy do marek, które utrzymują zaufanie swoich klientów na najwyższym poziomie i nieustannie dbają o podnoszenie jakości produktów oraz usług, a przy tym sukcesywnie zdobywają największą ilość głosów w ogólnopolskim głosowaniu.
Shell ma bogate doświadczenie dotyczące opracowywania i wytwarzania innowacyjnych olejów silnikowych wykorzystujących najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. W pełni syntetyczne oleje silnikowe Shell Helix produkowane są z gazu ziemnego przy zastosowaniu pionierskiej technologii Shell PurePlus i z nawiązką zaspokajają wymogi zarówno starszych samochodów, jak i aut najnowszej generacji, w tym pojazdów hybrydowych. Są też stosowane do pierwszego zalania silnika przez wielu wiodących producentów samochodowych na całym świecie.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz