Wysięgnik ten ma dwadzieścia pięć centymetrów długości. Cechuje go elastyczna konstrukcja, która pozwala dowolnie modelować kształt, np. do wąskiej szczeliny pomiędzy rozmieszczonymi podzespołami pojazdu. Działająca niezależnie od głównego modułu dioda LED emituje światło o mocy 100 lm. Nieużywane ramię w prosty sposób można złożyć i schować w obudowę lampy Pocket.
Podstawowy moduł świetlny składa się z diod LED o szerokości wiązki 110 stopni i regulowanym natężeniu w trybie eco (150 lm) lub boost (300 lm). Wybór trybu przekłada się na maksymalny czas działania, który wynosi 3,5 lub 7 godzin. W przypadku światła punktowego na wysięgniku to 10 h.
Lampę zasila wysokowydajny akumulator wielokrotnego ładowania. Poprzez wbudowany port usb typu C ładowanie zajmuje około 3,5 godziny. Można go podłączyć do powerbanku, laptopa, samochodowego gniazdka czy sieci 230V. Opcjonalnym rozwiązaniem jest ładowanie przy pomocy stacji dokującej Philips Multi Dock Station, która obsługuje też inne modele Xperion 6000: Slim, Pillar i Pillar UV.
Innym wspólnym mianownikiem tej linii jest wszechstronny system mocowania – silny magnes lub obracany wokół własnej osi haczyk. Obudowę wykonano z szarego tworzywa ABS. Sama konstrukcja odznacza się wysoką klasą odporności na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz