Dział Schaeffler Automotive Aftermarket uruchomi wirtualne stoisko na targach Automechanika Digital Plus, które odbędą się w dniach 14–16 września.
Schaeffler chce zaprezentować się jako firma wdrażająca nowoczesne technologie na niezależnym rynku motoryzacyjnych części zamiennych.
Firma koncentruje się na dwóch zagadnieniach: rozwiązaniach „zorientowanych na rynek” i „przyszłościowych”. Zorientowanie na rynek oznacza zaspokajanie potrzeb klientów i oferowanie produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Schaeffler zaprezentuje także usługę zdalnego wsparcia, która w przypadku pytań technicznych łączy warsztat z usługą REPXPERT. System zdalnego wsparcia przesyła na żywo obraz z warsztatu do platformy REPXPERT. Pozwala to na udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące procesu naprawy, przy jednoczesnym zobrazowaniu kolejnych czynności.
We Frankfurcie w hali numer 3 firma udostępni silnik, na którym odwiedzający będą mogli samodzielnie wymienić napinacz paska przy użyciu usługi zdalnego wsparcia Schaeffler REPXPERT.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz