Rozporządzenie UE w sprawie emisji CO2 obowiązuje od sierpnia 2019 roku: musi zostać radykalnie zmniejszona do 2030 r.
Aby ten cel osiągnąć, Komisja Europejska wprowadziła narzędzie symulacyjne VECTO. Continental regularnie aktualizuje i uzupełnia szczegółowe informacje o VECTO na specjalnej stronie internetowej wszystkoovecto.pl poświęconej temu narzędziu.
Poziom dwutlenku węgla emitowanego przez flotę jest bezpośrednio związany ze zużyciem paliwa i oporem toczenia opon w jej pojazdach. Opór toczenia to jeden z głównych czynników wpływających na koszty paliwa. Może stanowić nawet 30 procent całkowitych kosztów operacyjnych floty. Czym dokładnie są opory toczenia, jakie elementy o nich decydują i na jakie inne parametry opon wpływają, wyjaśnia Continental na stronie wszystkoovecto.pl. Łatwy do zrozumienia film przedstawia, w jaki sposób opory toczenia pomagają oszczędzać paliwo, a tym samym zmniejszać emisje.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz