Czym różni się polski rynek regeneracji części od swego odpowiednika w krajach Europy Zachodniej? Jakie są standardy i procedury procesu regeneracji? Czy warto wybierać takie części, a nie tańsze, fabrycznie nowe zamienniki? Duża dawka informacji, która poszerzy wiedzę na ten temat jest zawarta w dziewięciu publikacjach, które ukazały się do tej pory na naszym portalu:
• Regeneracja części jest modna - wywiad z Dawidem Kowalewiczem, dyr. produkcji w słupskiej fabryce Lauber
• Nowy czy regenerowany? - Krzysztof Grabowski, specjalista działu wsparcia technicznego HC-Cargo
• Proces regeneracji alternatorów i rozruszników - Leszek Moritz, inżynier produkcji AS-PL
• Regeneracja konwerterów - opracowanie na podstawie materiałów MVS Paweł Gancarczyk
• Regenerowane półosie napędowe - Grzegorz Nowaczyk, Export Sales Manager Lauber
• Fabrycznie regenerowane rozruszniki i alternatory - opracowanie na podstawie materiałów Stardax
• Regeneracja tylnych belek - Peugeot, Citroën, Renault - Marek Nowak, specjalista ds. techniczno-handlowych Antałex
• Regenerowane zaciski hamulcowe - Jarosław Kaflak, regionalny kierownik sprzedaży Budweg Caliper
• Regeneracja filtrów cząstek stałych oraz katalizatorów - Adam Czuprys, Mateusz Lecyk, Paweł Żyliński, Firma Kaliński - tłumiki i układy wydechowe
0 komentarzy dodaj komentarz