Spółka Elit Polska w ramach walki ze skutkami pandemii COVID-19 przeprowadziła akcję #ELITpomaga.
Firma skoncentrowała się na zapewnieniu ciągłości pracy. Utrzymany został cały łańcuch logistyki, od centralnych magazynów, poprzez filie, po sprzedaż i dostawy do warsztatów samochodowych. Dodano opcję e-faktur oraz rozszerzono sprzedaż online dla klientów indywidualnych. Spółka przekazała też bony na zakupy dla stałych klientów.
Ważnym elementem było zapewnienie wychodzącego poza zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego pakietu środków bezpieczeństwa dla pracowników, dostawców i klientów. Opracowano także poradnik dla warsztatów odnośnie działalności w warunkach zagrożenia koronawirusem. Jednocześnie za pośrednictwem profilu na Facebooku prowadzone są otwarte webinary Akademii ELIT z zakresu doboru części i serwisowania samochodu. Dla najmłodszych przygotowano „Warsztatowe kolorowanki”.
Elit Polska przekazała też maseczki ochronne i płyny dezynfekujące służbie zdrowia. Trafiły one do szpitali zakaźnych w Dębicy, Krakowie, Sosnowcu i Wrocławiu.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz