Continental wydłużył w Polsce okres gwarancyjny na opony do samochodów osobowych i dostawczych do 7 lat od daty zakupu.
Wprowadzając nową gwarancję Continental zbadał też stan wiedzy polskich kierowców na temat warunków gwarancji na opony (ich znajomości oraz zasad gwarancyjnych i rodzajów uszkodzeń podlegających wymianie). Według przeprowadzonego badania, aż 44% kierowców wskazało datę zakupu jako początek gwarancji. Jednocześnie, najwięcej kierujących uważa, że w przypadku opon okres gwarancyjny wynosi dwa (24% ankietowanych) lub trzy lata (11%), czyli tyle, ile zazwyczaj oferuje większość producentów samochodów oraz urządzeń RTV i AGD.
Wydłużona gwarancja obejmuje również opony osobowe sprzedawane pod innymi markami Continentala. Należą do nich m.in. Uniroyal, Barum, Semperit i Viking.
Według obowiązujących przepisów maksymalny okres przechowywania nowego ogumienia wynosi 3 lata od daty produkcji. Obecnie, dzięki zmienionym warunkom gwarancji, której początek liczy się od daty zakupu (a nie, jak wcześniej, od daty produkcji opony) klienci mogą kupować ogumienie Continentala, które było wyprodukowane nawet do 3 lat wcześniej. W przypadku braku dowodu zakupu (faktury lub paragonu) opony osobowe i dostawcze Continentala zachowują 5 lat gwarancji od daty produkcji, którą wskazuje numer DOT wytłoczony na boku opony.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz