Do warsztatów trafiają coraz nowsze modele aut. Mechanicy, aby móc je serwisować i naprawiać, potrzebują mieć odpowiednio wyposażony warsztat. Obejmuje to drobniejsze przyrządy niezbędne w przypadku mechanicznych napraw i droższy sprzęt umożliwiający właściwe zdiagnozowanie tego co w samochodzie wymaga interwencji, a także do najnowszych samochodów stanowiska warsztatowe do kalibracji systemów ADAS. Publikujemy kilka wybranych artykułów, które odnoszą się do zagadnień związanych z wyposażeniem warsztatu:
• Zenon Rudak, Hella Polska – Złoty środek
• Marek Jankowski, Werther International Polska – Stanowiska pomiarowe do geometrii 3D
• Andrzej Kowalewski, Launch Polska – Kalibracja systemu ADAS
• Janusz Światłowski, Tesam – Przyrząd do wymiany wielorowkowych pasków osprzętu
• Michał Kostka, Tedgum – Wymiana tulei wahacza przedniego górnego w BMW 5 (e60)
0 komentarzy dodaj komentarz