Do 2015 roku firma Denso chce znacząco rozszerzyć swoją ofertę rozruszników i alternatorów, tym samym zająć pozycję jednego z najważniejszych dostawców na rynku wtórnym.
Pod koniec 2009 roku koncern rozpoczął wprowadzanie na rynek ponad 400 nowych pozycji katalogowych. W ramach najnowszego etapu tego planu firma wdraża 21 nowych zastosowań alternatorów, w tym dwanaście przeznaczonych dla Daihatsu, dwa dla Mini i Iveco oraz pięć dla Toyoty. Ponadto na rok 2011 zaplanowano premiery rozruszników i alternatorów zgodnych ze specyfikacjami OEM. Nowości obejmą ponad 100 nowych zastosowań alternatorów i około 80 rozruszników.
Równolegle Denso Corporation inwestuje około 8,5% rocznych obrotów w prace badawczo-rozwojowe. W 2005 roku firma stała się pionierem nowego asortymentu alternatorów OEM, które dostarczały wyższy prąd wyjściowy 165, 180, 200 i 220 A, ponadto były najmniejsze i najlżejsze na świecie w tej klasie prądowej. W 2009 roku inżynierowie firmy opracowali pierwszą na świecie technologię stale włączonego rozrusznika (Permanently Engaged Starter) - pierwsze urządzenie przeznaczone dla systemów automatycznego wyłączania i włączania silnika, w którym zębnik jest stale zazębiony z wieńcem zębatym silnika, pozwalając na szybsze, cichsze i bardziej płynne działanie.
Denso dostarcza na rynek wtórny rozruszniki i alternatory całkowicie nowe, a nie regenerowane. Producent nie stosuje kaucji regeneracyjnej, co powoduje znaczne obniżenie kosztów.
Dystrybutorami Denso w Polsce są:
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz