Firma Kamoka wprowadza do sprzedaży nowe elementy: filtry cząstek stałych (DPF).
Filtry cząstek stałych od momentu wprowadzenia normy Euro 4 są stosowane w każdym silniku o zapłonie samoczynnym, a od roku 2018 także w autach z silnikiem o zapłonie iskrowym.
Oferta firmy Kamoka pokrywa zapotrzebowanie na filtry montowane w niemal wszystkich pojazdach osobowych i obejmuje fabrycznie nowe (nieregenerowane) tzw. suche i mokre filtry cząstek stałych, których pojemność oraz warunki regeneracji są identyczne z ryginalnymi.
Filtry mogą być łatwo montowane zarówno jako samodzielne elementy, jak i z osprzętem (np. czujnikami EGT).
Obecnie dostępne są 23 referencje filtrów cząstek stałych do aut grupy VAG (Seat, Skoda, VW, Audi) z silnikami 1.9, 2.0 i 3.0 TDI, modeli użytkowych (T5 i Crafter), grupy PSA (1.6, 2.0, 3.0 HDi), BMW (1.6d, 2.0d i 3.0d), Ford (1.6 i 2.0 TDCi), Fiat/Alfa Romeo (1.3, 1.9 Multijet i 3.0 JTD), GM (1.3 CDTI), Volvo (D5), IVECO (2.3 i 3.0) oraz Mercedes (2.1 i 3.0 CDI).
0 komentarzy dodaj komentarz