Spółka Moto Data, specjalizująca się w badaniach rynku motoryzacyjnego, dołączyła do Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.
Umowa z SDCM umożliwia współpracę z największymi producentami części motoryzacyjnych, dystrybutorami części zamiennych oraz z organizacjami CLEPA (Europejskie Stowarzyszenie Dostawców Branży Motoryzacyjnej) i FIGIEFA (Europejska Federacja Dystrybutorów Części Zamiennych dla Przemysłu Motoryzacyjnego).
W rezultacie SDCM uzyskuje możliwość pozyskania informacji o zachowaniach użytkowników samochodów. MotoData opracowuje kolejne cykliczne badania parku samochodowego i zachowań kierowców w Europie Centralnej i Wschodniej. W kolejnych etapach pojawią się dane dotyczące segmentu B2B, czyli badania warsztatów samochodowych, rynku samochodów ciężarowych w Polsce i w krajach Europy Wschodniej i Centralnej.
0 komentarzy dodaj komentarz