strona główna Aktualności Dwie kampanie marki Exide
2019-01-25, ostatnia aktualizacja 2019-01-25 06:19

Dwie kampanie marki Exide

Fot. Exide Technologies

Fot. Exide Technologies

Marka Exide prowadzi dwie kampanie – ekologiczną i diagnostyczną. Mają one zachęcać kierowców do badania akumulatorów i odpowiedzialnego postępowania ze zużytymi podzespołami.

Podczas akcji „Centra Mocy” w wybranych placówkach są prowadzone badania akumulatorów. Kontrola trwa tylko kilka minut – jest wykonywana z użyciem specjalnego testera diagnostycznego.

Listę punktów uczestniczących w akcji „Centra Mocy” przedstawiono na stronie www.akumulator.pl/centramocy. Badanie jest bezpłatne, a skorzystać z niego mogą wszyscy kierowcy, bez względu na stosowany w samochodzie model akumulatora.

Kierowca otrzymuje wynik testu (w postaci naklejki na akumulator) oraz indywidualnie przyznawany rabat, który udzielany jest na zakup nowego akumulatora marki Centra lub Exide.

W przypadku nabycia nowego akumulatora należy pamiętać o odpowiednim postępowaniu ze starym; można bezpłatnie zostawić go u sprzedawcy (w momencie zakupu) lub uiścić zwrotną kaucję i oddać stary akumulator w późniejszym terminie. Exide, w ramach prowadzonej co roku kampanii „Włącz ekomyślenie!”, przypomina, że starych akumulatorów nie należy wyrzucać, samodzielnie rozbierać ani przechowywać w nieodpowiednich warunkach. Są to bowiem odpady wymagające specjalistycznej utylizacji i recyklingu.

Akumulator da się przetworzyć w ponad 95%. Odzyskane w tym procesie surowce mogą być ponownie wykorzystane. Recykling pełni więc bardzo ważną rolę, a zwrot zużytego akumulatora do punktu sprzedaży lub punktu zbiórki jest obowiązkiem każdego kierowcy.

W procesie recyklingu akumulatora odzyskuje się plastik, ołów i elektrolit. Więcej informacji na temat akcji „Włącz ekomyślenie!” można znaleźć na stronie www.akumulator.pl/kampaniaedukacyjna.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2