Ich rynkowy debiut miał miejsce na tegorocznych targach Automechanika we Frankfurcie. W porównaniu z tradycyjnymi odznaczają się większą trwałością, pracują ciszej, mniej zużywają tarcze i nie przywierają do nich w przypadku zasolenia. Mniej też brudzą felgi. Składnikiem nowych okładzin jest innowacyjna technologicznie włóknina, zwiększająca spoistość materiału i wytwarzająca na nim ochronną osłonę.
Wszystkie te zalety przekładają się korzystnie na obniżkę kosztów użytkowania samochodu i redukcję emisji zanieczyszczeń do środowiska naturalnego. Dlatego koncern Continental, do którego należy marka ATE, systematycznie rozszerza ofertę tych produktów, aby w krótkim czasie mogła ona zaspokoić potrzeby większości popularnych modeli samochodów.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz