Liqui Moly oferuje oleje do skrzyń biegów i płyn do czyszczenia układów wtryskowych.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest specjalistycznym olejem do przekładni dwusprzęgłowych typu DSG. Środek charakteryzuje się wysoką odpornością na starzenie i na powstawanie osadów. Zdolność płynięcia oleju w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olejów przekładniowych.
Środek zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości przekładają się na dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w skrajnych warunkach termicznych.
Opisywany olej nadaje się również do stosowania w przekładniach dwusprzęgłowych, które mają wspólne zasilanie olejem dla sprzęgła, synchronizacji, zestawu przekładni i hydraulicznego sterowania.
Top Tec 1800 jest olejem o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów typu 6HP. Zastosowano w nim nowoczesne dodatki, a wysoki indeks lepkości poprawia zmianę przełożeń i wycisza pracę skrzyni biegów.
Olej Top Tec ATF 1800 został opracowany głównie do przekładni ZF typu 6HP19/26/32, zamontowanych w pojazdach marek BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modelach Porsche.
Płyn Diesel Filter Additive powstał z myślą o czyszczeniu układów wtryskowych w silnikach wysokoprężnych podczas okresowej wymiany filtra paliwa. Środek podany bezpośrednio do układu wtryskowego skutecznie oczyszcza i smaruje pompę wtryskową, pompę wysokiego ciśnienia i same wtryskiwacze. Dzięki wlaniu preparatu do filtra można ograniczyć ryzyko zapowietrzenia układu wtryskowego. Skutkiem czyszczenia jest zmniejszenie zadymienia spalin, cichsza i bardziej równomierna praca silnika i spadek zużycia paliwa.
Liqui Moly wznawia też akcję promocyjną oleju Top Tec w beczkach o pojemności 60 i 205 litrów. Do każdej zakupionej beczki dodawany jest zestaw 5 produktów (5111, 5168, 5153, 5156, 2662), dzięki którym można wyczyścić układ wtryskowy, układ smarowania i układ dolotowy.
0 komentarzy dodaj komentarz