Aranżacja stoiska na targach branżowych nie musi ograniczać się do prezentacji produktów. Z takiego założenia wychodzą przedstawiciele firmy SKF, którzy stawiają na praktyczne przykłady ich wykorzystania.
Prezentacja taka odbędzie się podczas 16. targów Inter Cars. Firma SKF zajmie na wystawie stoisko nr 214 w hali B. Staną tam dwa kompletne silniki.
Pierwszym modelem jest wyprodukowany w Bielsku-Białej czterocylindrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1,3 litra SDE. W ubiegłych latach był on wykorzystywany przez Fiata, Forda, General Motors, Grupę PSA i Suzuki (i w zależności od marki nosi oznaczenie JTD, TDCi, CDTi, HDi lub DdiS). Można go znaleźć pod maską modeli takich jak Astra, Corsa, Doblo, Panda, Punto albo Swift.
Podczas targów Inter Cars eksperci firmy SKF przeprowadzą na opisanym silniku szkolenia w formie prezentacji. Seminaria będą dotyczyły zagadnień związanych z wymianą łańcucha rozrządu w silniku 1,3 SDE oraz prawidłowym ustawieniem blokad rozrządu, momentami dokręcania oraz właściwym doborem narzędzi. Bezpłatne zajęcia odbędą się w sobotę i niedzielę w godzinach 11.00, 13.00 i 15.00.
Drugi silnik jest wspólnym projektem Grupy PSA i firmy Renault. Ze względu na konstrukcję i pojemność (3 litry) jednostka znalazła zastosowanie w dużych pojazdach. Silnik ma klasyczny układ V6 z dwoma rzędami cylindrów i dwoma wałkami rozrządu. Napęd przenoszony jest za pomocą paska zębatego, którego długość wynosi prawie 3 metry. Fabryczne oznaczenie tego silnika to ES9/L7X.
Każda osoba odwiedzająca stoisko targowe firmy SKF będzie mogła spotkać się z przedstawicielami działu technicznego, którzy służyć będą pomocą w kwestii właściwego doboru części, ich wymiany oraz zaleceń eksploatacji. Firma przygotowała też kilka niespodzianek i konkursów z nagrodami.
0 komentarzy dodaj komentarz