Continental świadczy usługę ContiBreakdownService polegającą na udzielaniu pomocy w przypadku awarii ogumienia na terenie Europy.
ContiBreakdownService jest jednym z pięciu modułów oferowanych w ramach programu zarządzania ogumieniem Conti360° Fleet Services, przeznaczonego dla flot i kierowców pojazdów ciężarowych.
W ramach usługi ContiBreakdownService klienci otrzymują zapewnienie, że pojazd ponownie wyruszy w trasę w czasie maksymalnie 3 lub 4 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez kierowcę do momentu podpisania przez niego raportu serwisowego. Cała procedura wymiany opony opłacana jest bezgotówkowo. Usunięcie awarii może nastąpić na miejscu zdarzenia albo w jednym z 2700 serwisów opatrzonych logo Conti360° (ponad 100 z nich zlokalizowanych jest w Polsce). W przypadku, kiedy w ustalonym czasie pojazd nie odzyska pełnej mobilności Continental płaci firmie karę umowną w wysokości 100 euro.
Aby skorzystać z usługi ContiBreakdownService należy zadzwonić do polskojęzycznego centrum zgłoszeniowego i powiadomić o awarii. Infolinia działa 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu (także w dni wolne i święta).
0 komentarzy dodaj komentarz