Fot. Delphi
Podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie technologie firmy Delphi Automotive pojawiają się w wielu nowych modelach pojazdów.
Rozwiązania Delphi znalazły się między innymi w modelach:
- Alfa Romeo Giulietta po liftingu: systemy połączeń, obejmujące także złącza systemów bezpieczeństwa biernego SRS (np. poduszek powietrznych), przewody USB/HSD, centralka bezpiecznikowo-przekaźnikowa, moduł kolumny kierownicy;
- Audi RS Q3 Performance: podtrzymujące łączność radio z nawigacją (radiowe centrum multimedialne), alarm z czujnikami ultradźwiękowymi, system dystrybucji prądu elektrycznego (kompletne wiązki przewodów wraz ze złączami), złącza SRS;
- Bentley Mulsanne po liftingu i w wersji wydłużonej (LWB): pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe;
- BMW M760Li xDrive: moduł dachowy z systemem rozpoznawania gestów, radar krótkiego zasięgu;
- DS 3 po liftingu: syrena (głośnik wspierany akumulatorowo), złącza do systemów bezpieczeństwa biernego SRS, różnego rodzaju przełączniki, elementy skrzyni biegów selespeed (przełączniki hebelkowe automatycznej skrzyni biegów), mechanizm rozrządu zaworowego o zmiennej charakterystyce, cewki zapłonowe, system Gdi;
- Ferrari GTC4Lusso: system informacji i rozrywki (w którym wykorzystano technologie pojemnościowych ekranów dotykowych), wiązki przewodów, systemy złącz obejmujące także złącza bezpieczeństwa biernego SRS;
- Jaguar F-Type SVR: zintegrowany panel centralny, różnego rodzaju przełączniki (między innymi przełączniki przy kole kierownicy i hebelki przełączników skrzyni biegów), panel interfejsu użytkownika, moduł kolumny kierownicy, immobilizer, czujnik ruchu montowany wewnątrz samochodu, syrena (głośnik wspierany akumulatorowo), pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe, pochłaniacz par paliw;
- Maserati Levante: wiązki przewodów silnika, systemy złącz obejmujące złącza do systemów bezpieczeństwa biernego SRS, przewody USB/HSD;
- Mercedes-Benz C-Class kabriolet: pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe, system alarmowy, tuner radia satelitarnego (SDARS), złącza systemów bezpieczeństwa biernego SRS (np. poduszek powietrznych), zapłon, centralny sterownik układu napędowego, system common rail do wersji z silnikiem Diesla, pochłaniacz par paliw;
- Peugeot Traveller: systemy złącz obejmujące złącza do systemów pasywnego bezpieczeństwa SRS, moduły komputera pokładowego;
- Porsche 718 Boxster: zintegrowany panel centralny, pochłaniacz par paliw;
- Renault Scénic i Grand Scénic: system fuzji danych z radaru i kamery wizyjnej (RACam, umożliwiający korzystanie z pełnego zakresu funkcji wchodzących w skład systemów aktywnego bezpieczeństwa), centralka bezpiecznikowo-przekaźnikowa;
- SEAT Ateca: system common rail do wersji z silnikiem Diesla;
- Volvo V90: wiązki przewodów, systemy złącz, centralki elektryczne, system wyłączania poduszki powietrznej pasażera, system fuzji danych z radaru i kamery wizyjnej.
W Volvo znalazł się także system IntelliSafe Assist montowany jako wyposażenie standardowe (obejmujący inteligentny tempomat i system kontroli odległości oraz półautonomiczny system kierowania pojazdem (system wspomagania jazdy Pilot Assist działający do prędkości 130 km/h). Pojazd wyposażono również w system bezpieczeństwa City Safety (z technologią wykrywania obecności dużych zwierząt), system pozwalający uniknąć kolizji spowodowanej zjazdem z jezdni, radar krótkiego zasięgu (drugiej generacji, umożliwiający monitorowanie martwych pół, wspomagający kierowcę podczas zmiany pasa ruchu i ostrzegający go przed pojazdami nadjeżdżającymi z kierunków prostopadłych), syrenę alarmu, czujnik ultradźwiękowy, pasywny system wykrywania obecności pasażera w pojeździe i centralny sterownik nadwozia. W wersji hybrydowej znalazł się system wiązek przewodów wysokiego napięcia, inwerter start/stop i konwerter DC/DC oraz generator dźwięku do samochodu elektrycznego.