Polscy konsumenci przyznali nagrody Superbrands markom, które darzą największym zaufaniem.
Trzem markom Grupy Goodyear przyznano wyróżnienia w kategorii "Motoryzacja – opony i części samochodowe". Goodyear i Dunlop otrzymały tytuł Superbrands 2015/2016, natomiast Dębica została uhonorowana podwójnie: tytułami Superbrands 2015/2016 i Created in Poland Superbrands 2015/2016 (specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem).
Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD już od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy w Polsce. Tytuł Superbrands jest przyznawany najsilniejszym markom na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Laureaci tegorocznej edycji Superbrands Poland zostali wyłonieni spośród 2300 marek w drodze niezależnego badania opinii przeprowadzonego na grupie 15 000 respondentów. Na ocenę końcową składały się także opinie ponad 50 ekspertów branżowych w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
0 komentarzy dodaj komentarz