Firma TRW poinformowała, że jej trzecia generacja technologii elektrycznego wspomagania kolumny kierowniczej (EPS) trafiła do dwóch popularnych płyt podłogowych.
W rezultacie możliwe jest zastosowanie jej w europejskich pojazdach VW Polo, Up i e-Up, Audi S1, Skoda Rapid, Space Back, Fabia i Citigo oraz Fiat 500L, a w Chinach – w autach GAC Fiat Viaggio. Szacuje się, że liczba systemów EPS instalowanych rocznie w takich modelach przekroczy milion egzemplarzy.
Trzecia generacja EPS CD firmy TRW bazuje na modułowej i skalowalnej architekturze, co pozwala na większą swobodę projektowania przestrzeni pod kątem innych zastosowań, jak również przyczynia się do obniżenia kosztów związanych z wymianą części po upływie okresu eksploatacji.
TRW oferuje dwa typy systemu EPS. Pierwszym z nich jest jednostka napędowa kolumny zamontowana na kolumnie kierownicy wewnątrz przedziału pasażerskiego. Drugi to napęd pasowy, w którym siła wspomagania przekazywana jest na listwę zębatą za pomocą pasa i mechanizmu z nakrętką kulową.
0 komentarzy dodaj komentarz