Duża ilość przeszkleń w salonach samochodowych to przemyślany zabieg architektoniczny, który oprócz efektów wizualnych ma wpływ na decyzje klientów.
Odpowiednio dobrane szkło umożliwia właściwą ekspozycję i oświetlenie pojazdów, podkreślając walory eksponowanych modeli. W Polsce działa kilkanaście salonów samochodowych, w których zastosowano szkło marki Pilkington. Pełnej wysokości przeszklenia elewacji od podłogi do sufitu są znakiem rozpoznawczym salonu Hondy przy ul. Arkuszowej w Warszawie. Komfort cieplny wnętrz zapewnia powłoka niskoemisyjna Pilkington Optitherm S1 naniesiona na szkło laminowane.
Salon samochodów ciężarowych DAF w Trzcianie k. Rzeszowa na pierwszy rzut oka zwraca uwagę kolorystyką szklanej elewacji. Użyto tam wyjątkowo duże tafle (175 x 400 cm). Z kolei w salonie Toyota Chodzeń w Piasecznie, skorzystano ze szklanych paneli dekoracyjnych Pilkington Spandrel Glass Emaliowany.
2014-12-03 16:26
Salon
Marek
tematy się wykończyły? ;> w tyku kupowałem samochód w salonie toyoty w Ostrołęce, miła obsługa
1 komentarzy dodaj komentarz