W trakcie 24-godzinnego wyścigu Le Mans 27 zespołów wykorzystuje technologię Boscha.
Bosch dostarcza załogom komponenty elektroniczne i hydrauliczne, a także systemy bezpieczeństwa. W ciągu minionych siedmiu lat na podium stawały wyłącznie pojazdy wyposażone w napęd wysokoprężny (lub hybrydowy napęd wysokoprężny), do których elektronikę wyprodukował Bosch. Od roku 2000 do 2006 w Le Mans wygrywały modele benzynowe wyposażone w układy wtrysku pośredniego i bezpośredniego firmy ze Stuttgartu.
Technologie Boscha zastosowano m.in. w bolidach Audi R18 e-tron quattro, Chevrolet Corvette C7, Ferrari 458 Italia, Porsche 911 RSR i Porsche 911 GT3 RSR. Znalazły w nich zastosowanie wytwarzane przez Boscha układy common rail, jednostki MGU, sterowniki silnika, rozruszniki, alternatory, okablowanie, elektryczne wspomaganie mechanizmu zębatkowego, systemy antykolizyjne, radary, czujniki, systemy telemetryczne, pompy paliwa, silniki wycieraczek oraz pamięci danych.
0 komentarzy dodaj komentarz