Firma Delphi Automotive PLC powiększyła swój asortyment o nową rodzinę systemów przeznaczonych do układów common rail w silnikach wysokoprężnych.
Wśród podzespołów znajdują się: solenoidowe wtryskiwacze CR do silników Diesla, pompy paliwowe, sterowniki wtrysku paliwa do silnika (ECU) i szyny wysokiego ciśnienia przeznaczone do małych i średnich pojazdów użytkowych.
Nowa rodzina została a przedstawiona w dniach 8–9 maja podczas 35. Międzynarodowego Sympozjum Motoryzacyjnego w Wiedniu. Elementy mają być dostępne jeszcze w bieżącym roku i trafią do nowych silników największych europejskich producentów samochodów.
Opisywane podzespoły układu wtrysku paliwa zapewniają jego lepsze działanie na skutek podniesienia ciśnienia wtryskiwanej mieszanki do 2500 barów, ograniczenie wycieków i optymalizację wtrysków sekwencyjnych (wtryskiwacze umożliwiają wykonanie nawet do 9 wtrysków w jednym cyklu). W rezultacie sterowanie wtryskiem paliwa da się lepiej kontrolować, a paliwo będzie się spalało pełniej. Przełoży się to na obniżenie zużycia paliwa i w konsekwencji zredukuje emisję CO2 oraz innych gazów.
0 komentarzy dodaj komentarz