Technologie firmy Delphi Automotive zostały zastosowane w nowym Ferrari California T. Pozwoliło to poprawić komfort jazdy oraz obniżyć zużycie paliwa i poziom emisji zanieczyszczeń.
W kabriolecie ze sztywnym dachem, którego debiut odbył się podczas salonu samochodowego w Genewie wykorzystano opracowany przez Delphi ulepszony algorytm komfortu, moduł dwustrefowego ogrzewania oraz wentylacji i klimatyzacji (HVAC). Wraz ze skraplaczem i kompaktową sprężarką Delphi o zmiennych parametrach przyczyniają się one do podwyższenia wygody podróży bez obniżania osiągów silnika.
Specjaliści Delphi opracowali też system dystrybucji energii i sygnałów elektrycznych umożliwiający prawidłowe działanie systemów elektrycznych i elektronicznych zamontowanych w Ferrari California T. W samochodzie znalazł się zoptymalizowany układ obejmujący wiązki przewodów i centralki elektryczne, który jest lżejszy od poprzednich wersji i przyczynia się do obniżania zużycia paliwa i poziomu emisji zanieczyszczeń.
Delphi współpracuje z Ferrari już od lat dziewięćdziesiątych XX wieku i zajmuje się opracowywaniem i projektowaniem systemów sterowania klimatem i systemów elektrycznych oraz elektronicznych stosowanych w kolejnych modelach samochodów.
0 komentarzy dodaj komentarz