Ruszyła ogólnopolska kampania, której celem jest promowanie zakupów części motoryzacyjnych wytwarzanych przez polskich producentów. Działania prowadzone w jej ramach będą skierowane głównie do profesjonalistów z branży warsztatowej.
Przesłanie akcji jest proste: warto wybierać to, co nasze. Obecnie polskie części motoryzacyjne stanowią solidną alternatywę dla droższych produktów znanych, zagranicznych marek i mają nieporównywalnie wyższą jakość od tanich części dalekowschodnich. Jednak w dobie rosnącej konkurencji dobry produkt nie zawsze wystarcza, by odnieść rynkowy sukces.
Polscy producenci postanowili wspólnymi siłami walczyć o miejsce w świadomości klientów; właśnie temu ma służyć kampania "Wspieraj polskich producentów części". Do jej inicjatorów kampanii należą firmy Asmet, ENZet, Lumag oraz Tedgum. W każdej chwili mogą dołączyć do nich inne polskie przedsiębiorstwa.
Działa już strona internetowa kampanii (www.polskieczesci.pl). Zamieszczono tam wszystkie informacje na temat prowadzonych działań oraz opisy firm zaangażowanych w akcję. Kampania ma też własny profil w portalu społecznościowym Facebook (www.facebook.com/KampaniaWPP).
Każda osoba zawodowo związana z branżą motoryzacyjną może osobiście poprzeć inicjatywę. Na stronie internetowej www.polskieczesci.pl znajduje się formularz, którego wypełnienie oznacza wyrażenie własnej aprobaty wobec akcji. Wiąże się to z dodatkowymi korzyściami. Firmy wspierające kampanię otrzymają materiały promocyjne do wykorzystania w swojej pracy. Możliwe będzie także otrzymanie zaproszenia do złożenia wizyty w fabrykach polskich producentów części, aby przekonać się, że produkty powstają w nowoczesnych zakładach.
0 komentarzy dodaj komentarz